Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 09:20 - Размисли за БЛОГуването...
Автор: rizex Категория: Технологии   
Прочетен: 615 Коментари: 0 Гласове:
0



Тази сутрин всичко започна със сядането на комп-а. Включи се Skype-а и ето ти 11 непрочетени съобщения...то и друг път като съм стоял в нет-а до 4 сутринта и стана към 11-12 има 5-6 от разни клиенти които поддържам дистанционно, но чак 11 ...cool.gif
Така де не е изненадващо, но току що "отлепил", се издразних: -К"ви проблеми, бе, "рано" сутрин - к"ви пет лева, "що не си пиете кафето на спокойствие, а ме занимавате с глупости - "шефа искал еди каква си справка", "изчезнала иконата на програмата за ДДС", "комп-а свири и се рестарт-ва сам" ... и пр. и пр. глупости, защо бе?
Поддържам дистанционно около 500 клиенти "за едното мерси", но по някога така си скапват Windows-ите, че трябва да ми донесат машинката и формат на C:-то и инсталване на чисто, "щото през remote-а не става чиста инсталация ... не че не става, но ме боли като трябва да давам мои пари за cache-машна на която да host-вам backup-ите на клиентите. А и нали не плащат, по добре е като не boot-ва машинката - хайде при мен и 20 кинта за преинсталация на софтуера и настройка на драйверите и програмите ...
Да-а-а, отплеснах се! Но така е като още не съм "отлепил" и докато не погълна съответното количество зален чай, мислите ми са някак мудни и разбъркани - някаква смесица от мътна реалност и остатъци от недозавършен приятен сън ... Други го правят с кафе, ама не му свикнах на горчивия вкус ...
--------след 30-ина минути...
ОТЛЕПИХ! 400 млт. зелен чай с жасмин и малко мляко за убиване на трапчивия вкус, това е като допинг за скапаното ми състояние ... вече никакво будуване по нощите! Фокусирах проблемите и се заемам с работа ... така, че за сега 4ао!
Sor-r-r-ry, ДОВИЖДАНЕ, "дочетене" ... абе, до после, като падне напрежението ...
--------след часове...
"Допосле"-то дойде ... малко съм уморен от почти четиричасовото бъхтене по клавиатурата и мишката, затова пиша всичко това в конзолата на черен фон с vi-то, за да не ме болят очите от бялото и ужасните шарении на html-страниците в блога ... абе, като ги занаслагат разни flash-ове, java-простотии (за анимирането говоря) и к"ви ли не още шарении, та ти се сбърква окото ... а информация 0 (НУЛА, ЗИРОУ) нула бе, като нямат какво да ти кажат, те зарибяват с кичурийте си (от "кич" а и от "кичури" - ненужни висулки) да им висиш по страниците и та си гориш очите на монитора ... а аз и в момента съм си като оксиженист и ми смадят очите ... още да ги горя не бива!
Та за какво седнах да пиша? ... Ами-и-и, един приятел ме попита защо имам блог, защо е нужно и той да си прави блог ... напомняло му комунистически Китай по времето на Мао Дзе Дун и въздесъщата му съпруга(млад е, а "помни"...), когато се ражда "дазибао"-то (накой го пишат "дадзибао", или "дацзибао" - все е това...) (Wiktionary: Noun: Singular:dazibao, Plural:dazibao, dazibao (plural dazibao) - A wall-mounted newspaper etc., as a popular form of communication in China.), пра-отеца на днешните социални межи - стената на която всеки може да си постави лист със словоизлияния, която наричат също и "стената на лепящите дискутиращи” ... абе, нещо като писмен "Хайд Парк" (ето, че май той е пра-отеца) - всеки си говори каквото си иска и който мине и го види слуша ... ама китайците са по-хитри - пишеш, че само да те четат, без да те апострофират като в Хайд Парк ... ако искаш да отговориш - пишеш!!! - няма диспути и караници, защото докато човек пише се очаква, че ще премисли написаното и няма да се изказва първосигнално ... то по днешните блогове такива простотии се срещат, че май ще преосмисля това си твърдение (нагледен пример е блог-страницата "Хайд Парк" на Българската социалистическа младеж) ... ама, нейсе, да сме живи, да сме здрави и да пишем повече!!! ... и безоблачен Интернет, че без него накъде? ... затова пишете, пишете и пак пишете (няма значение какво), важното е да се пише, защото ние сме преходни, но писаното става ...
Искаше ми се да поразмишлявам (да подраскам - уф, колко грозно звучи!) оше малко по темата, ама се зачетох в това: "http://e-vestnik.bg/894" и се отказах, за да не флеймя повече, но е хубаво да го погледнете и вие ...
Със здраве, засега!


Тагове:   блог,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rizex
Категория: Други
Прочетен: 22117
Постинги: 7
Коментари: 1
Гласове: 12
Архив